mok marketing – פתרונות שיווק באינטרנט

דברים שחשוב לדעת לפני שבונים אתר

בניית אתר חזק ומשפיע הוא חיוני לעסקים המעוניינים לשגשג באינטרנט. תהליך כזה כולל שילוב של כמה וכמה דברים ביחד כמו אחסון טוב, דומיין (URL) קצר המשקף את מהות העסק. בנוסף יש עוד כמה דברים שחשוב לדעת לפני שבונים אתר כדי שיהיה לכם אתר שעובד לטובתכם ויוצרת סינרגיה בינו לבין הלקוח שלכם, בחירת מערכת ניהול התוכן הנכונה (CMS) משחקת תפקיד מרכזי ביצירה וניהול של בניית אתרים בצורה יעילה. כדי שאתם תדעו שעשיתם את השיקולים הנכונים לפני שהתחלתם לבנות אתר כתבנו את המאמר הזה כדי שתוכלו להבין מה דברים שחשוב לדעת לפני שבונים אתר.
דברים שחשוב לדעת לפני שבונים אתר

אחסון טוב, דומיין חזק - חיבור מנצח

תארו לעצמכם עסק המתמחה בנייר מכתבים מותאמים אישית בשם “עיצובי InkWell”. כדי לבסס נוכחות חזקה באינטרנט, הם מחליטים לבנות אתר – אתר מכירות שמושך מבחינה ויזואלית.
הם מתחילים בהשקעה בתשתית אחסון טובה, ומבטיחים שהאתר שלהם יכול להתמודד עם נפח גדול של תמונות, תיאורי מוצרים ונתוני לקוחות.
בעת בחירת חברת אחסון חשוב להתחשב ברוחב פס התעבורת נתונים שאתם רוצים, צריך להתחשב כאן נפח התעבורה – התוכן והדאטה שאתם הולכים לשים בתוך האתר – תמונות, תוכן, מוצרים ועוד, גם להתייחס לנפח הגולשים שאתם חושבים שיכנסו לאתר וירכשו – קחו השערה גסה מאוד!
אם לאחר תקופה דיברתם עם חבר והוא אמר לכם שהוא משלם הרבה פחות וזה הדליק לכם נורה לחסוך עוד טיפה כסף, אז זה לא בעיה להעביר את האתר לחברת אחסון.

הגעתם לשלב בחירת שם דומיין קצר חברת “עיצובי InkWell” יבחרו דומיין כמו זה “inkwell.com” כדי לשקף את המותג שלהם ולהקל על הלקוחות לזכור ולגשת לאתר.
דומיין (URL)תמציתי ובלתי נשכח משפר את זיהוי המותג ומחזק את הזהות שלכם ברשת, מקל על לקוחות פוטנציאליים למצוא את העסק שלכם.

מערכת בניית וניהול אתר ידידותית למשתמש

בכל הנוגע למערכות ניהול תוכן, יש כל כך הרבה וכולם מציעים מערכת ניהול נוחה לשימוש אבל לכל סוג מערכת ניהול יש את המגבלות שלה.
לדוגמא ישנם מערכות קוד סגור – אלו מערכות שנעולות או מוגבלות בשלבי פיתוח מסוימים (אין אפשרות להגיע לקוד האתר).
לעומת מערכות קוד סגור ישנם מערכות קוד פתוח – מערכות ניהול תוכן פתוחות לגמרי ואפשר לפתח עליהן הכל.
וורדפרס היא מערכת קוד פתוח המציעה ממשק אינטואיטיבי, מה שהופך אותו לנגיש למשתמשים מתחילים ומנוסים כאחד.
עם לוח המחוונים הידידותי למשתמש ופונקציונליות הגרירה והשחרור שלו, יצירה ועדכון של דפי אינטרנט הופכים לתהליך חלק.
משתמשים יכולים בקלות להוסיף תוכן, תמונות, סרטונים ורכיבי מולטימדיה אחרים לאתר שלהם מבלי לדרוש ידע טכני נרחב.

להשקיעה באבטחת האתר

בניית אתרים דיגיטליים כרוכה לא רק ביצירת אתרים מושכים ופונקציונליים מבחינה ויזואלית אלא גם מתן עדיפות לאבטחת האתר והמידע שהוא מחזיק בו.
איומי סייבר ממשיכים להתפתח, מה שהופך את אבטחת האתר לחיוני מפני פגיעויות פוטנציאליות.
שימוש באמצעי אבטחה כמו תעודות SSL, עדכונים שוטפים ומדיניות סיסמאות איתנה מסייע בהגנה על נתוני לקוחות רגישים ומשרה אמון במבקרי האתר שלך.

דברים אחרונים שחשוב לדעת…

חלק מהנכסים הדיגיטליים דורשים אינטראקטיביות נוספת כדי למשוך לקוחות ביעילות. לדוגמה, בואו ניקח בחשבון את הדוגמה של אתר הלוואות משכנתאות. כדי לספק חוויה ידידותית למשתמש, האתר יכול לכלול מחשבון משכנתא המאפשר למבקרים להעריך את התשלומים החודשיים שלהם על סמך סכום ההלוואה, שיעור הריבית וטווח ההלוואה.
מחשבון זה משפר את מעורבות הלקוחות, מספק מידע רב ערך, ומבסס את האתר כמשאב אמין.

איפיון האתר הוא השלב הכי חשוב, אתם חייבים להבין עם עצמכם – מה אתם רוצים שהאתר ישדר מבחינת המותג שלכם, מה הפונקציות שאתם רוצים באתר ומתי הלקוח שלכם פוגש כל פונקציה ופונקציה, מה התהליך אחרי רכישה או השארת פרטים ליצירת קשר, אם תבנו בהתחלה איפיון רחב האתר שלכם יניב רווח.

אז מה סקרנו במאמר

שתפו:

מאמרים נוספים

רוצים לקבל הצעת מחיר עבור שיווק בדיגיטל או בניית אתרים?

צרו איתנו קשר

אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר על קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל א בניית אתר המותאם לעסק שלכם?
לחצו על כפתור צרו קשר השאירו פרטים
ואנו נחזור אליכם עם הצעת מחיר מפתה ועם כל ההסברים איך אנו יכולים לעסק שלכם לצמוח ולהתקדם לשלב הבא!

רוצים לקבל מאיתנו הצעת מחיר עבור בניית אתר או שיווק דיגיטלי

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מפתה